tisdag,

Chacha, idag vare tisdag dåe, första tisdagen efter praon. 
dt vah riktigt jävla kallt imorse! ;o 
som vanligt har jah redan börjat tröttnat på dom flesta i 8:an som håller på o leker o tror att dom är något.
igår så hade jah ett litet samtal me sara o emma, orkar nt ta upp vah dt handra om men dom flesta vet juh iaf ;)
så jah o emma snakka ut om dt idag, eftersom att dt vah oss dt handlade om.
dagen lektion som vah mest najjhs vah matten sista lektionen, alla fick gå förutom, jah, dennis, charlie, nicke, chribba, mikkan o charles. dom andra hade jobbat när vi hade hål timme? ;s
sen sluta vi, så vah jah me emma ett tag.
Nu äre så att min jacka e i skolan så jah kmr frysa ihjäl när jah ska till skolan imorrn, hahah men aja  :)
såatt aah, juste, vi sprang konditiontest idag på idrotten, 2 km jah sprang på 8,50.
imorrn blire origentering elr hur dt stavas, jah e lika bra påre som jah e på att stavare, nämen jah suger verkligen på dt.
min stylee idag är mina mörkblåa byxor från jc, i min svart/grå randiga jack&jones. 
men nu har jah nt så mkt mer att komma me så ni får hare asbra tills nästa gång! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0