dålig update.

jaa d vart lite dåligt me uppdaterningen igår,
men jag vah i skolan, efter d så vah jag me elin charlie o robbin.
ett tag, elr ah vah me max ett tag oxå o iza o hennes kompis.
men sen åkte jag o mamma ner till nynäs för att fixa halstabletter.
jag skulle köpt på ica i ösmo men man vah tvungen att vah över 18, 18 år!?
för att köpa några jävla halstabletter.
så om ni ska köpa halstabletter som heter zyx så skaffa en langare innan ;)
efter att vi hade fixa d så vah jag me pillan sen på kvällen drog jag till exit för hon skulle till kvarnängen o kolla på någon match elr så.
men d vah inte så många på exit typ 4-5 stycken. hahah
men hade grymt ont i huvudet när jag kom hem så jag gick o la mig direkt.

idag har jag pappa, mamma, linda o idah varit i länna o kollat lite,
jag fick två par skor, ett par vanliga vita ungefär såna som jag har, o ett par löpar skor.
sen fick jag en adidas tröja, en nyare modell tror jag att d e :)
så idag ska jag mest ta d lugnt så att jag kan bli frisk någon gång hahah,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0