eric lever han skickade ett mess!

HEY!
Nu är mikkis hära igen, eric lever tare lungt alla.
Fick nyss ett sms av eric där han förskte få mej avundsjuk och lyackades helt!
Det är 20-25 grader varmt och dom har gått längst stranden idag och köpt glass, hur jävla skönt låter inte det? jo mycket skönare en sverige. Man blir ju glad om det är 10 plus just nu höhö
HAH även har han lärt sej att köpa glass på spanska visst är han duktig? undrar vart dem förmågan är i skolan? haha nej han e rätts så bra i skolan ;)
Juste eric jag har mega mycket att säga till dig när du e hemma i sverige igen så kom hem hel och dö inte på vägen! även kmr du missa boll tuneringen HUR FAN KAN DU! sista året pch du sviker stola 9D höhö.
MEn nu ska jag dra och platta mitt hår och dra ut skriver mera imorrn puss


Min snygga kompis eric!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0