fack NP!

ah fack jävla cepe NP!
fattade ingenting asso, helt sjukt, sen när jag väl fattade så fick jag hjärnsläpp,
kom inte ens ihåg hur man räknade procent? jag som fick VG på d provet lixx.
men iaf d vah en chill dag idag,
började 9 o slutade ungefär fem över halv ett? :)
så d vah as skönt me lite sovmorgon, gick upp vid 8 kanske, så satte jag mig vid datan o duschade gjortde jag oxå.
sen kom min pappa för han skulle skjutsa mig till skolan, så jävla schysst av han att jämt ställa upp o åka från jobbet för att skjutsa mig elr så, fall jag behöver något som jag inte har tagit med mig hemifrån :)

nej vah har jag gjort mer idag, vah på exit efter att vi hade slutat, sen har jag bytt telefon så nu har jag den nya, o sen har jag bytt till min LG touch oxå elr hur d stavas (a'
sen har jag o min mor varit ute o kört lite, gick bra.
nej nu ska jag nog fortsätta lyssna på min braiga musik o se om jag kan få ihop lite planer för helgen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0