lite trött faktiskt

jag börjar känna mig lite trött o så.
så jag funderar på att jag ska gå o lägga mig, me tanke på att jag ska upp vid tre i natt, som e o 7 timmar.
nej asso jag vet inte direkt vah jag ska skriva mer, 
jaa jag chattar me håkan en som jag känner som bor i tyresö, har fått veta att an har gått i samma klass som en i min klass ;) 
haha nej men jag kom iaf in på msn efter ett tag. yeah! 
o mamma sitter vid datan mitt emot mig o ser lite muppad ut ahahha hon e söt hon! ;)
nej nu ska jag väl käka o sen kolla igen så att allt e ner packat,
sen blire väl sängen :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha det så roligt! :D

2010-04-05 @ 21:15:02
URL: http://sandraa92.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0