snö!?

d snö idag, den 21 april lix?
helt sjukt.
menmen jag åkte me mamma o syster till kungenskurva för att gå på expert.
så tyckte jag att jag behövde en ny telefon o nya hörlurar så jag köpte en sony ericsson w205 och ett par blåa koss hörlurar, allt gick på ungefär, ah mer än 800,
mobilen vah på halva priset så ;)
vi stod typ i kö 1h o 5min!
 ah nu har jag pracis käkat calsone gottgott
o min hals gör fortfarande ont o har NP i matte imorgon, får se om jag går hahah elr jag tror att jag går.
om inte halsen blir värre men d tror jag inte.
så ni får önska mig lycka till imorgon.
nu måste jag bara ta reda på fall d e nio vi börjar?
ah ska väl ta reda på d sen hoppa i sängen.
så här ser iaf mobilen ut.
köpte den mest för att bli av me den mobilen jag har nu, o för att kunna ha ena mitt minneskort i någon telefon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0