TV

sitter o kollar på tv me mamma o pappa medans min syster e på studentskiva för treorna på hennes skola/linje.
vi tittar på något om annika östberg om när hon satt i fängelse i amerika o hur hon kände friheten när hon äntligen fick komma hem till sverige igen.
hon hade suttit i fängelsa i ungefär 18 år, shit jag skulle aldrig palla av d asso! haha.

idag har jag varit i skolan som vanligt, hade muntliga nationella i engelska och min lärare tyckte att d vah bra! ett stor plus där eric!
sen har jag tränat o käkat pizza. jaa d e väl så min dag har sett ut lite sådär kortfattat ;)

imorgon så fyller mia år.
men först blire skolan sen gå tidigare för att gå o kolla på gymnasiet som jag har sökt till.
efter d ska jag o pillan kolla på en kavaj, o sen ska jag träffa mia o josse :)
ska bli kul.
nej nu ska jag gå o lägga mig så att jag orkar upp imorgon,
go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0