03:24

jaa nu sitter jag här o klockan e jätte tidigt,
och jag ska alldeles strax åka till arlanda, mitt plan går vid 07:00.
så ska träffa folket på arlanda vid kvart över fem
jag o mamma ska stanna o käka på donken istället för att käka frukost hemma.
d bestämde vi igår så att vi kunde ta lite extra sovmorgon ;)
juste d här kanske blir mitt sista inlägg, för man vet juh inte vah som händer,
planet kan juh krascha? ;)
hhaha sen har man juh hört d mesta om att jag kan bli bortrövad för att jag e så söt? (tack) :D
elr att jag kommer gåvilse o inte hitta tillbaka, (för att jag har bra lokalsinne elr?)
elr att mitt plan hem aldrig går så att jag blir kvar.
hahah allt sånt dära har man fått hört o lite till ;) men d ska nog gå bra, elr nog d KOMMER gå bra! :D
d e juh inte första gången jag e utomlands utan föräldrar så.
nej nu ska vi nog strax ta o röra oss in till arlanda :)
glöm inte att kolla min blogg, kommer säkert att blogga lite från hotellet beror på vah d kostar ;)
sen ska muulls.blogg.se hålla lite update här,
sen så kommer lite update på min systers blogg oxå, lindazetterman.blogg.se
men ni får lovat att hare så bra medans jag e borta! ;)
SES OM EN VECKA! SUKERS! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0