andra skoldagen

jo den gick ganska bra,
diagnoserna gick bra eller de känns som de, d va ganska lätt tycker jag väl.
sen blev vi interjuvade men de va bara 4 frågor typ som "varför sökte du hit?" "kände du någon här sen inan?"
vad tror du att lärarna blabla..."
sen fick vi kolla på film, kommer inte ihåg vad den hette..
så att vi slutade ungefär lite innan ett jätte skönt fakiskt!
med tanke på att alla andra slutade typ halv två/två eller typ tre.. ;)
men satt med elin ett tag oxå för hon hade oxå slutat och skulle vänta på pilen,
så väntade me henne oxå,för jag orkade inte åka tåg själv, de känns lite tråkigt när man väl kunde få sällskap?
nej men nu ska jag käka, mamma har precis kommit hem me kebab är svinhungrig,
och sen va de länge sen jag käkade kebab oxå så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0