kul att busschaffören vet vart bussen går

jag tänkte att jag skulle va duktig o kolla buss hem själv idag istället för att fråga mamma.
men när bussen kommer så står de att den bara går till ösmo.
o sen när jag fråga fall den bara gick dit svarade han "jaa eller jag vet inte jag reagerade själv på de, men de går ju tåg från ösmo sen"
då svarade jag "men jag bor ju i lidatorp jag kan inte ta tåget?"
men jag fick hoppa på bussen för han kanske skulle åka ner mot nynäs sen
men nej jag fick gå av i ösmo o vänta på att mamma kunde hämta mig.
fattar inte varför den inte kunde gå till nynäs som alla andra jävla bussar?
fack sl me deras bussar som aldrig kommer eller e svin varma eller iskalla och inte går dit dom brukar..
nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0