nu måste jag börja ändra mig tills skolan börjar!

de funkar inte länge jag låg vaken till typ 4 imorse för att jag inte kunde sova jag va inte äns trött.
sen gick jag upp vid typ ah halv elva kanske?
och jag har fortarande inte ätit frukost än har bara suttit här o sen har jag kollat på teve.
jag är inte äns hungrig eller har ingen ork till att göra frukost..
tänk sen när jag börjar skolan igen, gå upp vid typ sex åka hemifrån halv åtta fall jag åker med mamma till skolan.
usch ska fan dygna dagen innan skolan hade jag tänkt..
nej nu ska jag gå o käka något måste ju få igång mig, ska ringa o försöka fixa klipptid sen oxå medans regnet faller ner utanför fönstret.
precis sånt väder man önskar sig i slutet av sommarlovet eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0