och detta kvällsinlägg...

har precis kommit hem från ösmo,
va o träffade pilen, freddis skulle komma men hon dissa..
nej men hon hade inget busskort och så blir dock när man bor på landet som vi gör..
men jag o pilen käkade pizza,
OCH vi beställde pizza city me oxiflé o beanesås men!
vi fick en jävla pizza me kyckling och curry!
jag menar hade jag velat haft en sån skulle jag väl beställt den pizza!
men jaja, vi orkade inte säga till så vi käkade o såg glada ut, eller ah gladoglad de va ju annanas på oxå!
blääh!
men senare träffade vi paow o sandra eftersom att dom åker till turkiet imorgon,
galet najjhs jag vill oxå åka!
men de va ju iaf varmt här i morse så!
hahah får väl vara glad för de lilla ;)

imorgon börjar skolan 11:50 o slutar 13:55 gaaalet najjhs!
men ska nog sova strax så jag får några timmars extra sömna hade jag tänkt! ;)


Kommentarer
Postat av: karro

annanas är goooott! bara så du vet :P föresten så dissade du vår träning ;)<3

2010-09-01 @ 17:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0