tankar tankar

sitter här och lyssnar på musik
och jag känner mig faktiskt ganska glad/stolt över att jag redan börjar bli trött eftersom att jag ska upp vid typ 06:00 imorgo för att hinna fixa mig, men jag vet att jag säkert komma gå upp typ halv sju så jag måste stressa som vanligt..
men nej nu ska de bli ändrig på de!
imorgon är det samling kl 09:00 i aulan på fredrika bremer i haninge
och där kan man säga att min skolgång för teknik design och arkitektur på heurika börjar.
ska bli spännande faktiskt att se vilka som är i min klass jag känner ju bara martin mia o freddie som ska börja,
för resten kan ju liksom vara typ pluggisar töntar emos fjortisar osvosv..
men den största frågan är ju ialla fall om man är nervös, och nej jag är faktiskt inte det konstigt nog.
men de kanske kommer ikväll när jag ska sova eller när jag sitter på tåget på väg dit.
jag kommer ju iaf ha sällskap av några på tåget som tex min kusin, emil, mikkis, paow, sandra o så.
bussen går 07:21 hemifrån mig imorgon fall jag inte åker med mamma till ösmo o lodar där tills tåget går,
hmm venne hur jag ska göra än..
men jag kan väl sova på saken kanske? ;)


min nya skola från och med imorgon! ;)
den är ganska fräsch om man säger så!

eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0