som sagt

så va ju jag i trosa igår, me härligt folk
men folket därifrån va inte lika härliga.
men som sagt man får de inte roligare än va man göre,
och med helt galet najjhs folk och halv bra musik så fick vi liv på stället!
 dom kunde faktiskt haft bättre musik och folket som va där ifrån hade kunnat våga röra sig mer.
folk stod typ som i klumpar på dansgolvet och rörde sig inte äns?
men vad gör man åt såna?
jo alla springer och ställer sig i en ring runt om och dansar så att dom står mitt i ringen och man slutar inte förens att dom dansar ;)
nee nu ska jag fördriva min lördags kväll med att rensa kläder med syster,



Kommentarer
Postat av: liindblaads

Dagens lucka är redan öppnad. kolla om de va du som fanns där bakom.

om inte kan du anmäla dig till lucka 13 i samma inlägg :)

kram

2010-12-12 @ 10:28:16
URL: http://liindblaads.se
Postat av: Amanda

jag följer dig med nu ;)

2010-12-12 @ 16:56:47
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0