LOOOV!

yess nu äre facking SPORTLOOV! :D
så jävla najjhs, förutom att sl redan har börjat me att förstöra mitt lov.
först när jag skulle hem så gick jag till bussen så kom aldrig bussen så gick jag tillbaka till exit för att se om carina skull em e nästa buss, så vi går till bussen efter att hon har stängt, så när vi står där o väntar så kmr bussen o e proppfull!
så i får inte gå på, o dom kunde inte skicka någon annan buss, så då skulle d bara komma en ersättningsbuss men den stannar juh inte där jag ska gå av, men den kmr tyyph tio minuter innan den andra bussen skulle komma så jag lägger på charmen o frågar om han kan vah snäll o stanna där jag bor, o me lite tur så vah d en snäll buss chaffis så han stannade (a'
min syster hoppade oxå på den bussen så jag fick sällskap hem.

idag har d faktiskt varit plusgrader, så all snö börjar tyyph smälta men jag tycker lixx att den kan smällta på påsklovet när jag e i barcelona.
hahah så slipper jag me all slask o skit.
nej men nu ska jag o min kära syster alldeles strax dra till farmor o käka, sen efter d blire väl ösmo/sorunda :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

så jag lägger på charmen o frågar om han kan vah snäll o stanna där jag bor, o me lite tur så vah d en snäll buss chaffis så han stannade (a'



asså du.. "jag lägger in charmen" (;

jävla charmööör ;)

2010-02-26 @ 18:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0