hur ska man komma upp imorgon?

tjuee,
vaknade vid halv ett idag, fredde skulle me kvart över ett tåget o skulle möta lollo o tixi då.
så vi fick stressa till tåget.
men han hann, så drog jag, lollo o tixi till nynäs o käka prommes, gick runt där, åkte till västerhaninge fram o tillbaka vara för att vi inte hade något att göra.
sen drog vi ner till nynäs o för att lööka dära ett tag,
sen hände d inte så mkt.
vi insåg att vi inte träffas så ofta längre efter att vi snackat om minnen från sommaren.
sen när jag kom hem käka jag något me makaroner o kött o någon sås?
något i liknaden iaf, men d vah faktsikt grymt gott!
me tanke på hur sent man har gått o lagt sig o hur sent man går upp på dagen så e jag ganska tveksam om att man ska orka gå upp imorgon när skolan börjar.



Kommentarer
Postat av: Din bitch!<3

Löve u <33

2010-01-10 @ 20:35:24
Postat av: Johanna S

Ah, o bilden är ju inte det minsta desperatframkallande till sommarn?

ja vill ha sommar nu!!!!!!! :)<3

2010-01-10 @ 21:07:12
Postat av: Angelina

Det är max fötter! Jag vet hur hans fötter ser ut! :D

2010-01-16 @ 13:18:20
URL: http://arouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0