minna

minnaminnaminna
jag kommer fortfarande ihåg när vi vah små o du började på min i sexan.
först pratade vi inte, bara hälsade lite på varandra och efter ett tag blev vi vänner.
tiden gick, o vi började i 7:an, o hamnade inte i samma klass.
men höll fortfarande kontakten, men efter ungefär halv läsåret vah du tuvungen att byta skola o vi träffades nästan aldrig längre, o pratade inte heller lika mkt.
och en dag säger du att du måste flytta till forstehem i småland.
och hann bara träffa dig en gång efter d, dagen innan du åkte.
och har inte träffat dig efter d.
vi tappade våran kontakt meromer för varje dag som gick.
men nu två elr tre år senare har vi börjat prata igen o då inser man hur mkt jag har saknat dig,
även att jag har saknat dig när vi inte har pratat.
jag saknar dig o vi borde ses snart tkr jag.
vi har mest bara snackat om att vi ska träffas men d har aldrig blivit av.
du har alltid funnits här för mig när jag har haft motgångar,
lika så som jag försökte stöttat dig så mkt som d gick.
är inte så jätte bra på att skriva sånhär saker men hoppas verkligen att du förstår att jag saknar dig enormt mkt o att jag alltif krm finns här för dig!

Kommentarer
Postat av: miinna,

aww. de där va riktigt fint skrivet!

saknar dig med, och vet du vad?

de är inte många veckor till lovet.

och vet du vad som händer då?

joo jag kommer :))

pusspådej jerka<3

2010-01-13 @ 21:25:29
Postat av: Felicia

SHIIIIT känner du minna? :O hon å annie va ju typ bästisar förut å allt

2010-01-14 @ 17:29:54
Postat av: mikkis

haha du felicia vi gick i samma klass med minna och den tjejen är hur underbar som helt så klart man måste känna henne ;) <3333333

2010-01-16 @ 22:14:12
URL: http://muulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0