jobb imorgon blää

ja då va denna helg avklarad.
och det blir jobb imorgon och jag vill/orkar verkligen inte! bläää,
har blivit lite för sena nätter känner jag.
idag va jag med amanda vi va i nixta och badade sen åkte vi hem till henne.
vi käka pizza goodaste pizzorna jag någon sin har ätit!
lisa alltså amandas mamma hade gjort pizza hemma. mums

det är 24 grader ute nu, asso de är varmare ute än vad de är inne nu faktiskt.
men ska inte gnälla jag tycker om denna värme!
men änså så saknar jag snö litee, aja får njuta av värmen nu;)
nu ska jag börja gå o lägga mig kanske ska ta en dusch innan så jag inte behöver göra det i morgon


Kommentarer
Postat av: Amanda

Snyggaste bilden ever ;-)

Kul att du tyckte om pizzan!!

2010-07-12 @ 17:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0