moppen pajj?

hemma igen, men en pajjad moppe.
vi va ju i kalkbrottet och badade och på vägen dit så gick mikkis moppe sönder eller blev knas
sen skulle jag skjutsa paow till den där affären som ligger där (stor affär?)
och på vägen tillbaka blir min moppe lika konstig som mikkis.
så det blev att åka i ungefär 30 km/h hem från vika kul ;)
nej men lite snabbare gick de faktiskt.
jaja, bilder från kalkbrottet kommer upp sen hade jg tänkt eftersom att jag inte har tagit några bilder så att jag måste sno från dom andra ;)
men kul vare 
de är så skönt dära för man ser nästan hela botten så man ser vart man kan hoppa ifrån, så jag fick nästan alla att hoppa från ena breget duktiga jag liksom ;)

Kommentarer
Postat av: raqz

nästa gång du badar där så ring mig;)>3

2010-07-26 @ 00:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0