carro&fillan

sitter just nu o lyssnar på några låtar från skolavslutningen,
ena är me carro hon sjunger hero of war med hjälp av adda, marcus o tobbe.
helt sjukt vah bra d låter! jag har gått i samma skola som carro i tio år o vi i samma klass från förskolan (tror jag) till sexan.
hon har helt sjukt bra sångröst! d e verkligen en bra idé av henne att flytta till amerika när hon efärdig utbildad för att fixa fram sin röst!


sen har vi felicia som sjunger bara min älskade väntar d är en cover på svensk text, jag tror att d vah så iaf.
hon sjunger den me hjälp av janne, dom ska åka till usa i höst o spela där. låter helt sjukt kul för dom!
jag har gått i samma klass som felicia sen trean! helt sjukt va tiden går fort!
 


jag har blivit helt förförd i dom här rösterna.
och jag önskar dom all lycka i framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0