Danmark lååh!

HEY mikkan hära igen! Som ni hört eller sätt så är ju eric i danmark med årets konfa grupp alltså han är ledare.
Eftersom det antagligen kosta en slant att skicka mess så har han en så länge bara skicka ett med lite info om danmark, han har en så länge bara vart i en kyrka som ligger under sanden man såg tydligen bara toppen öven så har han hängt på stranden och badat och blivit brun den jäveln!
men snart e han hemma i sverige igen och då blire han som bloggar på min blogg eftersom jg åker till spanien om 11 dagar så jävla härligt och då ska jag bli BRUN! men nu ska jag skriva lite på min blogg (
http://muulls.blogg.se ) och sen dra på träning puss / mikaela


Bild från badberget efter balen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vatten pipa ä inte så fel :P

2010-06-22 @ 19:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0