hemma igen

var ju i sorunda över midsommar sen blev det så att jag blev kvar där en natt till.
men det gjorde inte mig något ;)
men nu är jag hemma igen, och nu sitter jag med en stor kop varm choklad som är lite för varm för att dricka just nu.
så får väl dricka den lite senare.
min midsommar tillbringade jag me johanna janica linn jennifer emma o så. 
sen va vi hemma hos johanna för dom hade typ pataj hemma, som slutade vid halv sex ungefär.
men vi grillade och gjorde lite sånt. 
sen inatt sov vi i johannas mammas hus som hon inte använder. 
som ligger någon stans vid skogen. 
så vi titta på film käka pizza och massa sånt. 
idag så kom jag hem ät sen gick jag o la mig och sov va så otroligt skönt faktiskt!
sen vaknade jag av att tomas o pernilla va här me barnen, dom skulle så klart bada is poolen, o ch ville att jag oxå skulle bada men jag orkade inte riktig, nyvaken som jag var och så. 
nu ska jag nog gå o duscha sen sova. 
upp tidigt imorgon och jobba. 
usch! helgerna borde vara längre!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0