så jävla stålt!

gaah, jag e så stålt över mig själv nu faktiskt!
över mig att jag fixade grundskolan, att jag fick bra betyg, att jag fick mitt vg i bild.
att jag höjde mig i två ämnen, att jag klarade ut nian utan att klanta mig även att jag lallar me skolan.
att folk hörde våran klass låt och fick näst in till hela idrottssalen att börja gråta.
jag fick vg i 5 ämnen, bild, hemkunskap, idrott, musik och slöjd. sen fick jag resten g.
på kvällen så åkte jag niklas johanna o linda ner till svandammen o grillade.
sen drog vi ner till nixta vah där me liiite olika folk.
men kul vare iaf.
kom hem sent på kvällen tror att jag åkte där ifrån vid ett.
men d vart en helt lyckad dag även att den vah lite tråkig på ett sätt.
d blir lixom aldrig mer ett 9D, som vår klass.
vi gjorde typ allt tillsammans, o vi stöttade varandra.
lärarna läste upp en dikt om våran klass, att vi vah dom stökigaste fast att vi va så underbara o att vi har fått alla vikarier att åka hem en efter en.
o samma sånt att vi har fått lärare att slita av sig håret o prylar.
men dom här tre åren som vi har varit ett d eller vah man säger har varit helt sjukt roliga!
dom har bara susat förbi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0