cepe solarium

ah jag pillan o min syster skulle sola idag.
men så klart så funkar d inte vi stoppar i pengar men inget händer, den skulle sättas på atomatiskt efter 1,5 min men ah bra d gick?
så vi stod där o tyyph dampa ett tag o eftersom att d inte e någon som e där så fick vi gå till ett gym o be om pengarna tillbaka.
så d löste sig iaf men ah man blev juh inte brunare för d :p
menmen, jag ska juh till barcelona snart så blir väl brun där ;)
efter att vi hade fått pengarna o så käka vi kebab o sen drog vi till ishallen o satt där ett tag.
pillans mamma kom o hämta oss så vi fick skjuts hem (a'
när vi väl kom hem så käka jag o min syster våfflor eftersom att d e våffel dagen idag,
d får man juh inte glömma! ;)
nej nu ska jag gå o lägga mig, hade jag nog tänkt.
sista dagen imorgon innan påsklovet eftersom att d e läsvecka nästa vecka ;)
sköönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0