läsvecka o jag sov!

jaa som sagt läs vecka nu,
o jag sov från ungefär kvart över 8 till lunch o lite efter lunch. (a'
men ah jag fick iaf läsa liv&lovisa så kan nog ha varit d som gjorde att jag somna, elr nej skulle nog ha somnat ändå :p
för jag e juh så jävla bra!
sen hann jag juh inte käka frukost imorse heller så självklart skulle d vah as äcklig mat i skolan, tyyph fisk me banan/annanas? ;s
efter skolan följde jag me elin hem till henne eftersom att hon har flyttat så jag hade inte sett hennes hus.
skulle faktiskt vilja bo där jag me faktiskt, fast om d vah lite större :)
efter d så åkte jag o träna, vi spran 3 st 200 meters lopp, skitjobbigt!



hahha jaa sov på borden o hade gardiner som täcke o jacka som kudde,
imorgon blire att jag me riktiga grejjer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0