schleeten

D vah skiiit kul igår!
först åkte vi ner till niklas mammas ena brorsa o käka där, vah skit gott!
sen kom hans nya tjej som oxå skulle me till torö, hade aldrig träffat henne fast hon vah rolig :)
hahah nämen asso dom passade bra ihop tyckte jag :)
fast än att jag vah minst dära så vare asnajjhs.
ah juste för er som har missat så vah jag på min morbrors tyyph inflyttningsfest på torö igår.
så vi kom hem vid tyyph tre halv fyra imorse.
frächa o grejjer ;)
så skulle vi o gratta min kusin hanna som fyllde 9 år igår,
vi skulle vah där vid kl 1  o jag vaknade vid tyyph halv ett så d vah bara att ta en snabb dusch o klä på sig dom första kläderna man man såg liggandes någon stans.
innan farfar hämtade oss :p
så till frukost blev d kladdkaka, d funkade oxå :)
sen vare bara att sitta o förska vah trevlig där.
haha så kan d gå om haspen inte e på ;)
nej men sen efter d så åkte vi o köpte pizza.
inte så jätte sugen men nu e man mätt iaf :p


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ass förlåt om jag kommentera typ efter tusen år,

men såg din mening

'' så kan d gå om inte haspen är på''

ÄÄÄLSKA Prendel :)

2010-10-25 @ 22:01:39
URL: http://nathalieslifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0