sommar tid nu?

jaa har juh inte bloggat sen fredags,
kom hem vid halv tre så orkade inte sätta mig vid datan då,
så vaknade jag vid kvart i tolv på lördagen o skulle vah inne vis skärholmen vid två så jag fick skynda mig lite.
men jaa jag vah me fredde, persson o emma, vi bowla, käka, o så köpte jag nya kort byxor till barcelona.
sen när vi satt o käka på donken så blev vi instända där ;s
så vi fick gå o säga till för att kunna komma ut så vi vah helt ensam där inne i själva köpcentret elr vah d heter.
men sen efter d satte vi oss på tunnelbanan o låtsades att vi hade ett liv o åkte fram o tillbaka till vissa stationer o så.
så vi kom hem vid ungefär tolv.
o idag vah vi me några från hans klass? o filma in en film som dom skulle ha till skolan,
jag fick vah me i en liten konstig roll. hahah.
men ah d vah kul. sen åkte jag direkt ner till nynäs för vi skulle fira mig, sebbe hampus o lina.
så vi fika lite! hahah älskar d uttrycket, vet inte varför!
men ah sen åkte jag på träning,
så har d väl inte hänt så mkt mer, har duschat.
ska snart se på film har inte bestämt än, men ah.
o imorgon äre läsvecka ska läsa en bok, som heter liv&lovisa, tjejbok? jag vill inte läsa den så jag tänker byta.
men liksom jag har inte läs ut en hel bok på tyyph 5 år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0