tur...

hahah jag hade lite tur när jag kom till skolan imorse,
först mötte jag paulina, så gick vi o lämnade jackorna i skåpet,
sen när vi kom till salen där vi skulle vah så hade vi rast.
så vi satt på ecit ett tag.
sen när vi kom in i klassrummet o läraren kom så trodde jag att dom skulle vara sura elr så för dom har verkat trötta o lite så, inte på så jätte bra humör alltså ;)
men d vah dom inte idag som tur vah! dom vah glada, o tyckte d vah bra att vi kom o sånt där :)
så vi låg o läste, my o mikkis vah inte där idag så jag o max fick luftmadrassen för oss själva utan deras tjat om att dom oxå vill ligga där.
så vi låg där o läste hela dagen, (kanske råkade somna lite någon gång)
men ah d märkte ingen, inte vah jag vet iaf (a'

ikväll blire kanske att åka till ösmo efter att vi har käkat fall maten blir klar någon gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0