utgång snart

får bli ett snabb inlägg innan jag dra till ösmo.
idag gjorde jag o pillan ett nytt försökt att sola, o d gick mycket bättre. haha
sen hade vi en liten svans som följde efter oss, som heter mikaela. ;)
så efter d gick vi ner till centrum för att fixa lite ärenden, pillan köpte tröja o så
o jag betsällde klippning o slinging hos frissan, o mikkis köpe en cola! :)

nu måste jag fixa mig, hela min familj utom jag e på hockey idag så måste åka buss till ösmo.
o d låter som att d e en bil som kör här utanför hahah.
men ska snart springa till bussen, elr ah får se om jag kommer till bussen elr om bilen rövarbort mig! :o ;)
haha man vet aldrig! ;)

Kommentarer
Postat av: mikkis

förlåt eric att jag drog asså fattar om du e arg för jag tjatade på dej as mycket att komma sen drar jag själv, asså jag grät typ till halv tre i natt och va helt paff.. <3

2010-03-27 @ 08:10:12
URL: http://muulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0