ditt fel!

max de här är bara så ditt fel!
sen du spelade denna har jag haft den på huvudet.


idag vah vi på teater me skolan, den vah i nynäs och hetter "chilla eller tjalla"
den vah faktiskt grymt bra eller ah den vah mest bara för att den vah rolig! hahah
skolan har varit helt okej idag, inte så lång tid kvar, ska bli skönt men ämdå tråkigt att sluta.
sluta o bah splitra klassen aldrig mer 9D.
hahah joo d kommer juh säkert vah andra klasser som heter d men ni fattar, ingen kommer vah lika bra som våran! ;)

efter skolan idag så åkte jag hem gick i regnt kul, lär juh inte ha blivit blöt?
nej men så satte jag på musik o pluggade lite, tänkte plugga matee o no men hade inte me mig matten, jag e nog smart?
även att d har regnat idag så har jag blivit brun, hmm?
nej men följde me min mor till solariumet ett tag.
ja d vah väl min dag nu ska jag hoppa ner i sängen o hoppas på att d e bättre väder imorgon än vah d vah idag!

Kommentarer
Postat av: Milla

HAHAHH, <3 låten ju:) hahahah! :D

btw, saknar dig eric, måste träffas nåndag snart ju:) hör av dig :) Puss <33

2010-06-04 @ 22:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0