moppe till skolan imorgon ;)

sitter just nu på samma plats som jag har gjort den senaste dagen,
allstå vid datan ;)
jag åkte aldrig till nynäs för d vah saker som kom i mellan.
menmen jag klarade mig iaf, har varit social med min syster! d e inte varje helg man är det inte!
juste,  vi är juh kattvakt o katt jävlen spydde mitt i vardagsrummet, o sen springer den in till mig o forsätter me sitt spyande där inne! fräscht! plus att d vah precis innan vi skulle äta en varsin billy's pan pizza!
imorgon äre skola inte så jätte taggad faktiskt, eller för resten brukar jag vara d eller?
menmen, d blir iaf att ta moppen till skolan, men ska först åka förbi o hämta mikkis me hennes moppe på morgonen ;)
ska bli asnajjhs, sjukt härligt nu att ha en egen moppe utan att behöva fråga någon fall man får testa eller så.

här e den, den gula pärlan! ;)

Kommentarer
Postat av: emelieolsen<3

nej fett cool ju :D

2010-05-19 @ 19:50:48
URL: http://emelieolsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0