sista inlägget för idag

fetta får bli ett snabb inlägg om dagen, är ganska trött.
men vha ialla fall i skolan idag sen slutade jag vid ungefär tjugo över tolv cepe skönt!
efter d väntade jag på mikkis som skulle fixa sitt sista nationella prov, efter d åkte vi ner till nynäshamn för att käka glass, sen drog vi en vända på ringvägen.
o sen en snabbis till PH (pizza house)
efter d åkte vi hem hon skulle träna, o jag skulle hem o byta om lite o sen vidare.
så efter att jag hade käkat, o bytt om o lite sånt så drog jag till ösmo, vah på exit ett tag,
sen drog vi ut me mopparna i typ en timme eller så.
dra runt hela ösmo, o vid badeberget o så, satt o snacka där ett tag, d vah faktiskt asvarmt i vattnet.
sen drog vi hem, när klockan vah lite över nio.
så nu har jag mest suttit vid datan, o lite sånt.
nej nu ska jag söööva go natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0