skolrekord!

som sagt man är juh bäst!
satt skolans rekord i höjdhopp idag, hoppade 1,66 o rekordet vah på 1,65. så suck to be you guy! ;)
nu äre mitt rekord, visst bara en centimeter, men hoppa bättre själv råe? körde utan annsats oxå ;)
hahah nej men seriöst nu, jag blev sjukt glad, o på bara några sekunder verkade hela skolan veta om d tillochme mattanterna! 
 så om jag har förstått detta rätt så har detta varit ett gammalt rekord.
så d har varit folk i skolan idag som har bah "åh där e du som hoppade så högt grattis" eller "visst vare du som slog rekord idag"
nej men så att idag har d varit min lilla dag ;) hahah!

efter skolan så åkte jag natto, my mikkis, dennis o charlie hem till natto som bor i landfjärden me mopparna.
jag blev skjutsad så ni lugna allt gick bra! ;)
jag blev inlåst i ett rum buhu ;(
efter att jag hade kommit hem så åkte jag o pappa ner till nynäs o körde lite bil, gick bra idag igen :)
d e juh så sjukt kul att köra!
 nej nu ska jag nog gå o lägga mig så jag orkar me dagen imorgon oxå ;)


(jag när jag hoppar! ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0