Fått en flaska i huvet, legat sövd på akuten varit död i minuter

hemma nu har suttit och svarat på lite kommentarer som jag har fått.
har inte skrivit på hela dagen för att vi har städat i lokalen de tog oss TVÅ TIMMAR smått fräsch man va då! ;)
sen har vi inte gjort så mycke mer käkat kebab varit i nynäs/ösmo och lodat runt o varit hos pilen osvosv!
så blir jag så jävla förbannad oxå!
för när vi satte oss på tåget i nynäs för att värma oss lite medans vi väntade på att våran buss skulle gå hem,
så kommer de på typ tre fulla vuxnakillar och sätter sig en bit bort i tåget,
och dom låter lite sådär mycke, och det tänker ju inte vi på så vi fortsätter prata som vanligt osv.
sen från ingen stans skriker ena av dom ba håll käften! och vi ba vad har vi gjort något eller?
och dom svara att vi inte är ensama på tåget (shit säg något vi inte redan vet?) och självklart så svarar ju vi att dom oxå har prata vilket om har gjort och dom påstår att dom inte har pratat så högt och blabla och så kommer ena killen fram till oss och börjar kalla oss att vi ser små ut, pissfitta, att vi e skit fula, typ att någon hade tunt hår och ful frilla? huh?
och massa sånt. 
och säger till mig ba du har blonderat håret, men och du har hål i örat dessutom i höger SOM ATT DU INTE VISSTE DET LIKSOM!?  
det är ju inte som att jag vaknade imorse och inte såg att jag va blond eller vadå?
det är ju lika sant som att han vaknade upp med glasögon imorse och inte äns visste att han hade synfel? du kan fan klaga på mitt hår om du vill, fan bryr jag mig? du hade ju fan inget eget hår på skallen och ingen rakapparat hade du ju tydligen inte heller?

sen när pilar frågar hur vuxen han är när han går på folk som är mer än dubbelt så mycke yngre än han själv så skulle han ju självklart hålla på och ba men hur gammal e jag då o blabla, du är ju iaf inte 16 som vi de syns ju och efter mycke tjaffs och något slag så drog han efter tredje gången!
han gick fram och tillbaka tre gånger utan vidare anledning!
fast tredje gången tog han med en av sina kompisar
och ja den tredje kompisen kom och hämtade dom eller vad man nu ska säga, tur att någon av dom fattade något och kunnde ta bort sina två kompisar från oss.
och jag säger inte att det bara va dom som gjorde fel,
men vi va 4 killar och ah 5 tjejer och dom höll på lika mycke mot tjejerna med att kalla dom fula saker o hota osv som dom gjorde till oss killar, dom va typ över 40 år liksom?
jag menar då äre något som är fel! eller?

Kommentarer
Postat av: cecilia

men usch läskig rubrik!

meeeen det har väl inte hänt dig, eller?



however, yeees, HOPPAS du kommer ihåg min födelsedag nu, BARA 4 dagar kvar ;) 4 NOVEMBER!! remember it, förväntar mig ett grattis ;)



GÖTT du :)

2010-10-31 @ 09:14:58
URL: http://ceciliaan.blogg.se/
Postat av: Malin - En musikblogg

sv: okej tack :)

2010-10-31 @ 09:28:27
URL: http://mallemusic.blogg.se/
Postat av: Rebecca ♥

afan att det är :O? palla sånna -.-



men jag mår toppen :)

2010-10-31 @ 11:38:47
URL: http://rebeccamalmberg.blogg.se/
Postat av: gustaf lilliestierna

dubbelt så mkt yngre xD hälften så ung heter de

2010-11-02 @ 23:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0