at' pili

självklart är det massa som vill se vad jag ska göra idag har jag sett på min statistik! ;)
synd för er då att jag inte uppdaterar förens nu..
men iaf hela denna dag har varit kaos och har vart helt stressad och massa skit, skolan skulle egentligen stänga vid ett för alla lärare skulle på möte, men just dom tre lärarna som vi hade dom tre sista lektionerna på dagen skulle ju självklart inte på något möte, de va dom ända tre lärarna som inte skulle påde där mötet..! KUL!!
menmen nu är det fredag och helg! fan vad skönt!
så just nu sitter jag hemma hos pilen vi ska strax möta mikkis elin och sandra
vi ska rulla in mot haninge för att hitta på lite knaza saker ;)
jag och pilen just nu!

Kommentarer
Postat av: makki

haha eller så ger man fan i å köpa en Iphone ;)

2011-04-08 @ 21:08:09
URL: http://matildhamakkisusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0