blev en tur till ikea

så de blev iaf en tur till ikea idag, så nu har jag ett nytt sängbord, två hyllor, ny kudde, och lite smått&gott ;)
får väl slänga upp en bild när de mesta är klart, ska göra om istort sätt hela rummet!! :D
ska köpa spegel, men den jag ville ha va slut så måste vänta..
ska eventuellt köpa ny hylla till min Teve.
men får väl se hittade en som jag tror skulle passa ;)
får väl se hur de blir med den saken, måste ju fixa de jag har hämtat hem redan liksom, sen måste jag ju rensa massamassamassa!
när vi va på ikea oxå så va jag tvungen att ta en mjukglass för 5 kr eftersom att de va så varmt ute! ;)
så nu har man käkat årets första mjukglass oxå, najjhs!

nej nu ska jag ta och kolla lite big brother och se vem som åker ut! ;)

Kommentarer
Postat av: makki

hahha jag behöver också en ny, min kom aldrig tillbaka efter lagningen så ;)

2011-04-11 @ 07:08:36
URL: http://matildhamakkisusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0