ena delen

av mitt nya rum
MYCKE BÄTTRE nu än innan!

FÖRE:

skit fult, 80-tal, klumpig och alla möjliga fula ord! 
man ser min "lilla" klädhög i ena rutan där ;)

Efter:

nu är ju bilden lite sämre eftersom att den är tagen med min iphone, men nu äre mycke mer luftigare,
mer slängda saker, snyggare! fast bordet ska inte stå där det står den ska jag ställa vid min säng, sen ska e eventuellt komma upp en spegel bevid dörren om jag inte sätter den på andra väggen.
rätt asnöjd med ena delen av mitt "nya rum" ;)

Kommentarer
Postat av: Makki

Done! :D

2011-04-13 @ 06:54:30
URL: http://matildhamakkisusanne.blogg.se/
Postat av: nathalie

snyggt!



sV; jo de tbörjar väl bli på bättringsvägen iaf :)

hahaha ja jag måste väl som heja på skellefteå eftersom det är staden jag bor i ;)

brukar vnaligtvis inte följa hockeyn men håller mig lite uppdaterad nu när vi är i SM final mot färjestad haha (A)

händer i helgen då?=)

2011-04-13 @ 20:37:16
URL: http://itsnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0