oh shiet!

nu sitter jag på golvet i mitt stöiga barns/fjortisrum som jag dock har och rensar
jag har typ kläder överallt i rummet, damm gamla filmer, och bara massa onödiga saker helt enkelt!
måste verkligen slänga typ 90% av allt på mitt rum, för nu ser mitt rum värre ut än någonsin!
shit, aja tur att jag gör något åt det iaf ;)
måste slutat vara så lat när det gäller att rensa bort det man inte behöver!

men en kul grej jag kom på att jag hade är ju att jag har massa gamla VHS filmer från när jag va mindre, ni vet disney filmer osv ;)
men eftersom att vi inte har någon vhs kvar här hemma, (eller vem har de?) så har jag redan lagt undan alla dom.

Kommentarer
Postat av: Therese!

Bara så du vet man kastar inte sånt! Alla dagis i ösmo/nynäshamn har fortfarande VHS spelare som används! ;)

2011-04-07 @ 18:38:11
URL: http://grablers.blogg.se/
Postat av: nathalie

DISNEY (L)

allt bra med dig btw? :D

2011-04-07 @ 22:05:22
URL: http://itsnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0