då har mina kompisar åkt hem för ett tag sedan och mina föräldrar har kommit hem! :) 

gårdagen spenderades i stan med ludde och sandra för en rundtur i alla affärer ny när man har fått pengar på kontot! ;)
hade tänkt lägga upp bild på det jag har köpt men eftersom att min systemkamera inte har några batterier och jag har tappat bort både laddaren och usb-kabeln så går ju de lite sådär alltså..
får försöka leta upp de senare eller fixa de på något annat sätt helt enkelt! :)

efter att vi hade varit i stan så drog jag, mikkis pilen och ludde hem till mig och käkade tacos o drack lite.
vi hade super kul!
och nu kommer mamma&pappa hem med pizza sorry men måste dra! ;)
fortsätter senare!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Så lite så :) jodå, det är toppen här :) hittar du på då? :)

2011-08-07 @ 20:22:47
URL: http://mellebusplace.blogg.se/
Postat av: lil' babustyle - foto & vardag

sv: Det är helt okej :)

2011-08-07 @ 20:42:11
URL: http://babustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0