skolan tar död på en!

idag hade jag min första dag i skolan med min nya klass!
så ah nu är det officielt att jag har sökt ny linje och börjat om
vad tycker ni? har man gått om i gymnasiet om man har valt att börja en annan linje?
själv tycker jag inte att de e samma som att gå om i typ 7:an eller 8:an osv ni fattar? :)

jag har iaf börjar sam media nu, gick teknik innan..
men jag käner mig mer hemma inom detta område hehe :)
klassen verkar lite sådär.. eller ah det har bara gått en dag men anyway..
ne nu ska jag sova hade jag nog tänk börjar ju 9!! imorgon usch.. :(
ÅÅÅÅÅH JAG APLLAR INTE LÄGGA IN BILD NUUU!
HAR INGEN PASSANDE! 
GONATT!

Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem

tack hjärtat hoppas du fortsätte lämna spår i bloggen ;)alltid kul att se om du kikat in :)

2011-08-22 @ 22:28:56
URL: http://werun.nyheter24.se/rieem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0