god morgon

vaknade för någon timme sedan av att pappa&farfar va nere i garaget och fixade och trixade lite..
seriöst det bankade nästan så att jag trodde att golvet skulle ramla ner över dom,
men solen sken in iaf så jag kunde varken somna om eftersom att de bankade förmycket och solen va för stark.
så jag låg och kollade på teve till ungefär nu då jag ska käka lite frukost,
får väl se om vi har något gott,
äggröra och bacon skulle nog passa asbra till frukost idag!

fan va gott det ser ut, ni vet när det bara knullarimunnen när man äter det!

Kommentarer
Postat av: nathalie

sv; haha är du för lat för att släcka dom?;) hihi



för mig är det bara typ 3 månader kvar så är jag 18år :d hihihi! Vad har du gjort i helgend å?

2011-03-27 @ 17:43:51
URL: http://itsnathalie.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

SV: vad roligt att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

2011-03-27 @ 18:40:45
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0