skolan<3eric

yeeah u know!
direkt efter skolan drog jag o pilen hem till henne o pluggade!
sen åkte jag hem o fortsatte plugga..
känns som att jag säkert skulle kunna behöva sitta hemma imorgon oxå.. PÅ EN FREDAG!!
men jag vill ju inte det.. eftersom att jag är bjuden på middag imorgon.. :(
och jag som ät taggad på att gå dit o träffa folk jag inte träffat på ett tag, o typ ta på mig något snyggt, en snygg skjorta typ som jag aldrig använd förut eller så.
ba åka dit ha fett kul o va fett snygg!
aja får se hur det blir med den saken..

Kommentarer
Postat av: Emlan

Dutti du är då! ;)

Men hallå du är ju alltid snygg ju! :D <3



2011-11-10 @ 22:09:32
URL: http://lifease.webblogg.se/
Postat av: Emlan

sv; aa /: men nästa år kör vi riktig 18 års fest :D

Japp några var duktiga och trotsade kylan. Pilen, Linten, Jovin och hans polare :) Brrr vad kallt!!

Yeah ;)

2011-11-10 @ 22:11:51
URL: http://lifease.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0