back on track!

så nu har jag fixat så jag kommer in på bloggen igen!
jävla idioter det finns alltså!
jag böt ju lösen på allt igår men nej självklart gör dom så att jag inte kan komma in på bloggen? typ byter lösen där igen? så jag va tvungen att byta igen!!
sen har dom varit inne på min spotify oxå, så jag har haft as svårt med att komma in på den! och det blir ju inte bättre av att jag suger på engelska!
men när jag väl kommer in på spotify via facebook så ser jag att alla min musiklistor är borta!
kul liv man borde ha om man gör sånt, verkligen!
stackars människor som sitter och gör sånt här om dagarna, jag tycker verkligen synd om er, att ni inte har annat för er!


Kommentarer
Postat av: LINNEA

haha vad har jag "mobbats " mde? :d

2011-10-31 @ 19:53:25
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0