Sommaren 2012

Har du druckit tills du spytt? Nej är ju ingen färsking! ;)
Sårat någon? På sättochvis ja..
Förlorat en vän? Beror på hur man ser på det.. men flera tror jag. 
Träffat nya människor? Ja och dom bästa!!
Kysst en främling? Haha meenar du? Rhodos är nog störta boven i det här ämnet ;) 
Tagit droger? Nej.
Haft en sommarflört? njaa, ja typ.
Gråtit? Ah
Skrattat tills du kissat på dig? Hahahaha nej, men nära 
Tältat? Nope.
Varit vaken en hel natt? Nej inte denna sommar faktikst.. men de har ju sina anledningar!
Solat? yes
Badat? knappt, eller jo lite :)
Haft ett förhållande? nej, det är ju nu jag ska vara fri? 
Gjort dig riktigt illa? Nja, ne
Gjort några nya percingar/ tatueringar? Gjort en tatuering :) 
Läst en bok? Inte riktigt min grej de där faktiskt!
Skickat fel sms med flit? Haha nej?
Suttit vid datan en hel natt? Typ.
Näckat? japp  
Solat naken? Nej.
Fått utegångsförbud? Nä.
Sagt “jag älskar dig” och menat det? Inte ordagrant men ja, 
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? *Nödlögn* haha neerå, men nej 
Varit i slagsmål? Slagsmål o slagsmål, men bråkat har jag gjort! 
Pussat någon utav samma kön? Bromance. 
Sjungit högt på ett berg? hahah japp!
Kysst någon i regnet? Nä.
Kysst någon i skogen? Jorå..
Kysst någon du inte borde? Haha att det alltid är jag som gör det? :( 
Senaste du kysste? De kan vi ta en annan gång, haha nej men en viss person ;) 
Tappat rösten? Ja.
Varit på festival? Nä.
Brännt dig? Jorå, 
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? standard med klasongranden.
Varit utomlands? Yes, Rhoodos! 
Gjort ett bra köp? Jag gör alltid bra köp! :) 
Haft skadeglädje? Absolut! :) 
Sovit under bar himmel? Ne.
Vad kommer du sakna mest? mer eller mindre allt, förutom min sjukdom!
Har du svart ärligt på alla frågor? hehehe tyyyyyyp! 

Direkt lånad av henne

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0