härligt

shit vilket härligt väder det har varit ute idag!
det är så jävla nice när det ligger snö kvar och solen kommer o smälter bort det, och solen speglar upp på än och när det droppar lätt från alla istappar myyys!
riktig vårkänsla!
Man vill bara ta på sig en tunn jacka och ett par solglasögon när man går ut! så har kollat lite solglasögon nu under dag och jag vill ha ett till par Ray Ban! Jag fick ju ett par som var äkta av pappa förra året, men jag skulle vilja ha ett par nya ett par till liksom som är lite större.
Får väl önska mig det i födelsedagspresent? jag fyller ju år snart! ;)

Kommentarer
Postat av: danten89

Yeah =)

Hur är det idag?

Lugnt lov här^^

2012-02-21 @ 10:30:34
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0