Nyår!

detta var heelt klart mitt Bästa nyår jag har varit med om!
trots att vi blev utslängda av polisen från första festen (den som vi egentligen skulle ha varit på hela kvällen) ungefär en kavrt efter att vi hade kommit, alla under 18 blev utslängda, men ojdå lilla jag fick tydligen vara kvar ;) polsen kollade inte leg på mig eller så.
med med tanke på att istort sätt alla som hade varit där drog och alla som jag hade bestämt med/kommit dit med oxå drog så kände jag ingen mening att vara kvar där endå.
så alla drog till sport hotellet, där det var gaalet med drag, det var så jävla kul!

Det är typ det som jag kommer ihåg så ni får ju låta bilderna tala för sig själva ;)
och så här va dagen efter!

Kommentarer
Postat av: mikkis

jaa Eric nu peppar vi varann som faisken! MEn kirra gymkort på mitt gym bäääästa! :D

2012-01-02 @ 18:44:54
URL: http://mikkisjolund.blogg.se/
Postat av: Amanda Rieem

nice dagen efter ;)

2012-01-03 @ 01:30:10
URL: http://werun.nyheter24.se/rieem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0