18 hela år

Då vaknade man upp i morse och va ett år äldre! Ett jordsnurr extra liksom, men ändå inte vilket år eller snurr som helst utan det magiska och efterlängtade 18 år! Shit vart tog dom senaste månaderna vägen känns som att det va nyår nyss! Allt har gått så snabb men ändå inte liksom, lite lagom på något vis..
Jag började dagen med att käka frukost med mamma sen åkte vi ner till nynäs så jag fick köpa snus till farsan o några trisslotter o allt sånt som man får köpa när man e 18 liksom!
Sen åkte vi hem bakade och hade det allmänt mys mamma och jag, åt lunch och så, lite senare kommer farmor och hennes syster förbi så blev lite fikande med dom, och fick lite pengar i present!
Sen kom pappa hem och vi käkade, sen kom pilen och mikkis hem hit så blev lite mera fikande! Och kort där på kom Danne och Angelica (min morbror och hans tjej) så kvällen tillbringades med dom tills nyss när alla åkte hem till sitt. :)
Och nu ligger jag här i sängen lagom utmattad, inte för mycket och inte för lite och vill passa på att säga tusen tack till alla son har grattat mig idag, här på bloggen, på Facebook och mobilen och till dom som kom förbi idag! Ni är guld värda!
Nu ska jag sova så att jag når mitt nästa mål som är 20, bara två år kvar nu haha! Skämtåsido! ;)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Grattis du är en stor pöjk nu ;)

Syns om minder än tre månader på krogen dåå ;D <3

2012-03-13 @ 11:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0