rossöns natt.

tjuee
här sitter jag vid farmors data igen,
d e tyyph 30 grader kallt ute, kom in för ett litet tag sen har varit ut me elinas hundar o så :)
d e två rottisar jag venne hur dom stavas så iaf. dom e sjukt snälla man har nästan lust att sno me någon hem :)
imorse åkte linda hem till storstaden igen o lämnade mig helt lonely här me dom andra :p
men får väl klara mig.
idag fyller elr ah igår kanske man säger eftersom att klockan har varit tolv redan så fyllde elina 17 :)
jaa igår o idag så har vi inte gjort så mkt, varit till dorotea/backe o köpt smällare.
sen igår drog jag linda o elina till backe o träffa jonte o gled lite me hans bil haha ;)
jaja men nu ska jag gå o kolla på film, blir väl som alla andra kvällar polisskolan sjukt bra asso! :D
pews

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0