cp händer

HEY!
mikkis hära, eftersom jag lovade min käraste vän att blogga så håller jag mitt löfte!
Eric har även lovat mej att skriva lite sms lite då och då så ni får veta vad som händer i barcelona.
Kan börja med att han vaknade i morse och va förlamad i hans händer. Med det menas det att han inte kunde röra på händerna och va helt cp hahah!
Men annars har han inte sagt nått, solen skiner här i sverige och det är säker jätte mycket snö i barcelona ( hoppas ) höhö men nu ska jag va med johanna. PUSS ERIC KOM HOME! / mikkis




Kommentarer
Postat av: Sandra

Söt bild på er två :)

2010-04-08 @ 19:47:47
URL: http://sandraa92.bloggplatsen.se/
Postat av: Mommo

Fin bild, men jag måste fråga?

- Eric, vad fan tittar du på? :O

2010-04-22 @ 22:00:18
Postat av: eric

hahah jaa du mommo, d vet jag inte rikigt ;)

2010-04-22 @ 22:11:58
URL: http://ericstylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0