Midsommar är överskattat

Man kanske ska vara schysst o säga glad midsommar då som precis alla har gjort idag, och som absolut ingen har hört/läs tidigare under dagen? 
Ne juste tänkte väl det? :) 
Det är ju ungefär lika många som inte har tagit en bild på sig själva heller med en midsommarkrans på huvudet! 
Jag fattar verkligen inte, hela internet är sönderbombat med såna bilder?! 
Man ba men tagga ner? det är ju helt överdrivet! 
Nä ta en sånhär bild istället, då blir de en mer speciell hälsning, just idag iaf! ;)
  
You do like this: vänd huvudet åt valfritt håll, stirra med dina ögon in i kameran, spänn ut/vidga näsan (i mitt fall behövs det knappt) och puta med läpparna, puta mest med underläppen så att det ser ut som att du har fastnat med den i diskmaksinen när du skulle stänga den och fick dra loss dig själv! 

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

HAhahaha! ;)

2012-06-27 @ 18:37:09
URL: http://Sannalitens.se
Postat av: ttheresebjörkman, :)

Förlåt för sent svar, men jag har haft fullt upp! :/
Det är bra med mig :)
Vad hittar du på?:)

2012-07-10 @ 00:40:21
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0